En jobbig dag som endå måste funka

Idag har jag varit ute lite gran i Norsborg. Sen åkta jag till bosse råd och kunskapscenter och det funka bra enda tills jag skulle åka hem för då kom ingen buss. jag vet att jag hade beställt en den skulle komma kl 15 men då hade dom tagit en buss som inte fanns jag fick vänta tills lite över 4 tills det kom en buss. Så minna planer sprack altså på grund av färdtjänsten. Det är sådant som händer som man tyvär måste respektera. Sen har jag titta lite på tv som program som go'kväll uppdrag granskning där man tog upp lagen om personlig assistans. Och det tolkar komunerna väldigt olika tyvär det kommer bli så det har altid varit så kommer altid va så. Just nu är jg väldigt trött på dagarna och allt som är runt omkring mig jag vet inte vad jag orkar inte ens ta upp det till och med det är jobbigt. Vad får jag för det ? ingenting vet inte om jag kommer orkar skriva mer idag heller va kanske lite ledsen på en kompis jag har i nynäshamn. Kan inte gå in på några detaljer men så är livet och ofta vet man vad man har fast inte vad man får. Nu får ni ha det så bra kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback