En Jobbig dag Rakt Igenom

hej

idag har jag varit på datorn så där halv hjärtat, kl 10 var jag hos ekonomi rådgivningen i hallunda och det var tufft.
För jag är verkligen den som inte vill känna sig som svarta fåret det ändar jag säkert vet är att jag inte är ensam om situationen det är flera än jag som har samma problem oavsätt om du har ett funktionshinder men det som är mäst jobbigt för mig är att allting jag gör oavsätt rätt eller fel som jag gör så blir det så påtagligt eftersom jag måste ha hjälp till allt det jag gör. Och alla vet mia fel och brister och även possitiva om dom nu ser några och det hoppas jag men det är ingenting jag kan bedöma det är min omgivning som kan bedöma det.
sen åkte jag till min man hastigt och lustigt för att försöka koppla av. det var jobbigt men det gick lite i alla fall, annars har jag inte gjort något speciellt orkar faktiskt ingenting just nu jag vet inte varför fast igentligen kanske jag vet men orkar inte ta itur med saker och ting för det blir för mycket.
Jag gjorde inte så mycket hos min man heller fick lite mat och tittade lite på TV det var ungefär det jag orkade med vin och öl drack jag också för att skingra tankarna men det hjälper ju bara för stunden innan man blir påmind igen skönt att jag har någon jag trivs med i natt då kanske jag kan sova lungt när jag äntligen lägger mig men det svåraste i allt i hoppa är trotts allt Osrob jag kan inte förlåta mi själv eller ågon annan för det jag har gjort beslutet som jag gjort har jag gjort i ren ilska och panik men gjort är gjort och det är ingentng man kan göra åt idag nu änskar jag är en bra kväll

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback