En jättejobbig dag hela dagen

Idag har det varit jätte jobbigt hela dagen. Har inte gråtit speciellt mycket för fast jag behöver det. Gjorde de det på Bosse råd, Stöd och kunskapscenter men det var inte så mycket i och med att jag inte har så långt tid på mig. Pratade med min chef både hemma och på Bosse. Orkar inte med mig själv. Jag är trött på allt som går i min väg just nu. Så ska jag byta konsulent på Bosse, den jag har nu ska gå på mamma ledighet. När jag åkte hem från Bosse kl 14:45 hoppade jag på fel buss. Chaffören kom på det när han precis hade satt fasst mig. Han var så säker på att jag var rätt person men så var icke fallet. Jag har fått kort på Osrob idag som uppfödaren har skickat. Hon berättade att det troligtvis går bra hos den nya ägaren. Då får jag se honom ännu mindre. Jag hade hoppast på att uppfödaren hade kunnat ha honom så jag hade haft en chans att kunna träffa honom men så är icke fallet. Tråkigt men det är väll inget att göra åt. Jag är så trött på allt så att jag skulle vilja slänga mig i väggen. Men nu orkar jag inte skriva mer för då blir jag bara förbannad. Ni får ha det så bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback