en halv dag hemma en halv dag på bosse

På förmiddan har jag inte gjort nåt speciellt eftermiddan var jag på bosse det blev inget gjort av dte jag var där för.Jag bröt ihop iställetmen det var lika bra att jag fick göra det för det måsrte komma ut,fast det e fortfarande mycket kvar som måste utJag får de hur jag ska lösa den biten det vet jag inte ännu.Jag har vart på bosse från1440 till 2120.Sen har jag vart inne på mina sidor nuikväll o svarat på frågor medmera.Det börjar bli dåligt väder så det e svårt att ta sig ut klimatet ändrars jättesnabbt men det e sånt vi måste vänja oss vid nu när vi förstört naturen som inte går att rädda nu det är försent.Det är ödet som bestämt att det ska vara så och då är det såMen jag kom ut ett litet tag från bosse för jag fick vänta mellan mitt privata besök o en cirkel jag skulle ha 2 timmar senare då passade jag på att äta en bit mat.Sen har det inte hänt mycket.Har sagt även igår att jag tappat luysten att skriva men ändå känner jag ett stort behov av att skriva av mig.Nu har jag inte mer att skriva om så jag önskar er en trevlig natt.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback