En ganska lugn dag

hej

idag har jag bara suttit hemma och läst min bok, skulle ha varit iväg 09:45 men fick inte komma iväg, därför jag inte ville ha bilbälte på i färdtjänstebussen, jag har som sagt läkarintyg på att jag ska slippa bilbälte men i vissa lägen så gills inte det, och det är lite jobbigt men så är det bara ., så jag fick skippa psykologen idag.
jag vet inte om det hade spelqat någon roll, jag känner nu att det är inte det behovet jag vill ha, jag känner mäst för tillfället av behovet av att folk borde kunna vissa lite kännslor istället för att hela tiden bara vara proffesionela och duktiga.
Jag förstår att i vanliga vall att dom måste vara så men ibland tycker jag att det kan bli för mycket, jag vill inte ha robotar som assistenter.
Alla människor har kännslor vare sig man vill visa dom eller inte och var ska mina kännslor ska ta vägen när jag igentligen inte kan prata med någon när jag igentligen inte vet om det är någon som kan ställa upp på det jag vill, på grund av att man har någon lag som säger något helt annat. när var och hur ska jag få vissa mitt rätta jag ?!?!
eftersom det många gånger är upp till assistenterna om de vill göra det jag vill, eller om dom inte tror på det jag tror på alla har väll förebilder vilka vi litar på och vilka vi inte litar på om du läser en bra text ur en bok och du tycker om författaren kanske du tycker om det han har skrivit och litar på det han har sagt.
jag kan aldrig göra det !, jag kan aldrig häller bara tänka på mig själv för jag måste hela tiden tänka på mig själv och andra och det här är det jag tycker är jobbigt,.. var ska gränsen gå?
hur ska jag få utlopp för det jag är förtvivlad för, assistenterna är jätte bra men det finns dock mycket som man aldrig tänker på som jag grubblar på varje dag men jag får väll säga att det är tur att dom finns ,..men ändå?!? för utom dom skulle vi ha ännu minrde frihet.
nu vart den här sidan väldigt lång det va några gånger sen jag orkade skriva så här långt men nu har ni något att läsa ni som kan läsa och som orkar läsa den.
det är bara en sak som är tråkig och det är att man inte vågar ge någon kommentar oavsätt om det är negativ eller bra, jag har sagt mnga gånger att jag försöker se det possitiva i allt det negativa som jag ser och känner.
nu får ni ha det så bra så komme rjag in imrogon igen!
precis som det ska vara jag kommer vara borta imorgon så jag kommer inte vara på lunar så mycket för en på kvällen ,.. men jag lovar komma in i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback