En dag där jag inte varit hemma så mycket

hej har varit på BOSSE på förmiddagen och fyllt i en anket. Från BOSSE åkte jag til min man där jag tillbringat resten av dagen altså inte varit så mycket vid min data. det har varit skönt att vara ifrån den fast visst har jag saknat den. Jag tror inte kan bli så beroende avvad min omgivning säger att dom blir beroende av. Jag kan till exempel dricka mycket cola men så kan jag sluta när jag inte vill dricka det längre. när det gäller cigareter så vet jag inte har aldrig rökt men jag tror att jag skulle klara av det också. men nu har jag inte så mycket mer och skriva jag tänkte jag skulle vara klara innan kl 24 ha det så bra så kommer jag in imorgon igen. kram

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej hur mås det?? Här är det bara bra fast mörkt och regnigt. Men jag har tänt en brasa så det är så mysigt så.
Ska laga middag om en stund...hoppas du får en skön helg, kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback