En dag då jag varit borta men fick åka hem igen

hej'

På förmiddagen tittade jag på go' morgon nyheterna, vid 10 tiden var jag tvungen att gå en snabb vända i hallunda och klämna en sak till min assistent så att assistenten skulle kunna ta sig till mig.
Så jag har varit i Välingby idag och fått lite mat och dyligt men jag fick dock inte stanna så länge som det var tänkt för min man vart sjuk så jag vart tvungen att åka hem det är inte så att jag inte hade kunnat vara där utan jag ville inte vara där i ju med att jag inte kunna få vara tillsamans med honom.
Så jag åkte hem och tittade på postkod miljon'ren och tv 1's 50 års gala.
Det var bra för att det var lite nostalgi i det hela blev påmind av lite av varje ska jag låta bli att sklriva något negativt idag läser några min dagbok då, har jag sådan tur mån tro?
om inte folk blir utråkade av att höra hur tråkigt och jobbigt jag har men jag vet faktiskt inte vad det är jag ska skriva för det händer inte så mycket nu börjar det bli så kallt att man inte kan vara ute lika mycket snart blir det mäst framför tv:n och läsa bcöker.

Men nu skriver jag inget mer för idag för jag har inget mer att berätta

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback