en dag då det hänt lite

imorse tittade jag på tv,sen har jag vart hos min man från kl 11 fram till nu.JAg har inte gjort nåt speciellt hos honom heller bara kollat på tv o läst lite bok.Jag var förresten inne en snabbis i morse o kolla på mina mail annatrs har jag inte vart inne alls.skulle ha hälsat på osrob men var tyvärr inte det jag hoppas jag kan lösa det nångång så jag kan se honom.Jag gråter varje dag inuti men visar inte utåt.Jag har svårt att visa det o ibland har jag jättelätt att visa känslor tänk att det ska vara så olika.Jag kan aldrig säga från dag till dag hur jag mår.Jag vet inyte hur jag ska stå ut med mig själv för det gör jag nästan inte men nåntans får jag kraft at överleva ifrån.Jag har inte så mycket mer att säga jag ska strax skicka hem min ass så jag får se honom imorgon natt det vill jag göra.Ha det så bra alla kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej! Är Osrob din hund som du har lämnat tillbaka och saknar så mycket? Här hemma är det fint höstväder idag. Hoppas att du kan få komma ut en stund och förhoppningsvis njuta av vädret. Jag har bara varit hemma i helgen och gjort sånt där vanligt hushållsarbete. Ha det bra!

Postat av: Ninni

Du verkar lite ledsen...va tråkigt! Men du ska se att du snart mår bättre, ha en skön dag, kramen

2006-10-15 @ 11:56:57
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback