en av dom tråkiga dagarna då det inte händer något

idag har jag bar varit hemma, hade velat åka bort men kom inte på notot för det har inte varit bästa vädret heller.
skulle velat åka till min kompis i skarpnäck men hon avbokade det som hon gör ganska ofta nu förtiden.
det är nog möjligt att hon har viktiga saker för sig, vad vet jag?
jag har fortfarande inte lust med nånting, skulle velat hälsa på osrob imorn men det blir inte så, jag är lessen för det. jag mår dålig överhuvudtaget.
vet inte om jag orkar eller vill berätta, just nu känner jag mig väldigt misslyckad.
tråkigt men sant så bloggen blir nog inte så lång heller.
vädret börjar bli tråkigt så då dra min sig för att gå ut.
säger god natt ha det så bra.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback