en av det värsta dagarna jag har varit med om

idag har jag inte gjort speciell mycket på hela dagen. jag har inte ens varit ens så mycket vid datan som jag brukar. idag har det hänt saker som egentligen inte får förekomma. jag har bråkat med en av assistenterna men jag kan inte gå in i detalj vad som hände. det var hemskt. jag tycker verkligen inte om att bråka. men det löste sig till slut. men sen har min nattassistent blivit sjuk. nu har jag en ny assistent och det tror jag ska gå bra. det känns bra i nuläget. det har inte hänt så mycket mer. egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om. det har hänt saker men jag kan inte ta upp det här. jag vill vara schysst. jag får jämt höra att jag inte tänker på alla men jag tycker att jag gör det. men nu får det vara bra för idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback