bara varit hemma

idag har jag vart ute en jätte kort stund, resten har jag varit hemma.
jag har inte gjort nått speciellt heller.
ville åka iväg men fick ingen bil.
känner mig allmän tråkig och har inte lust med nånting.
ska försöka komma på några rader i dagboken som jag inte vet vad det blir av för jag känner ingenting..
har inget speciellt att berätta heller, känner mig bara allmänt irreterad och trött på precis allt just nu.
får se vad det blir av det, det kommer inte hända så mycket om inte jag får prata med den jag har lust med och känner att jag klarar av att prata med.
men det återstår att se.
ni får ha det så bra så länge, alla här inne.
ni som jag vet läser min dagbok eller blogg eller vad ni vill.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback