ytterligare en tråkig dag

idag har det inte hänt nåt på hela dan.Jag har bara läsrt min bok.på eftermifddan har jag kunnat sitta vid datan och gått in på mina sidor.Jag har inte så många vänner som man kanske kan tro.Kanske för att man inte tycker om mitt tankesätt eller för att jag är så kritisk mot allt och alla.Det heter nånstans att man inte ska dra alla över en kant och det kan ju iochförsig stämma.Hela tiden ska jag ta intryck av vad andra tänker o tycker o hur dom ser ner på mig.Visst kan det vara jävligt synd om mig ibland men det är synd om alla människor nångång.Det drabbar mycket orättvisor på alla i samhället oavsett vilken kategori vi tillhör.vist kan det kännas hårt för mig ibland men det är faktiskt inte så att jag sitter o tänker så om bara mig själv.Det mesta kan jag förstå även om jag aldrig kommer förstå det rakt av jag försöker sätta mig i andras situationer och en sak som inte är bara specifikt för mig är det här med att vara utan pengar.för dte är fler än jag som är,visst kan folk jobba men alla är inte godkända på arbetsplatser heller.Vi kan som sagt var inte vara ärliga mot varandra det är lättare att vara riktigt elak o slänga fula ord medmera.varför ska det vara lättare,det är oxå en grej som jag aldrig kommer få svar på.hur mycket jag än frågar.ingen vill stå till svars när det kommer till kritan,försök att vara snälla mot varandra istället det vinner man på i längden.jag kan fortfarande säga så fast jag är trött på livet o har gått igenom mycket.saker som sitter djupt i själlen och som man aldrig kommer att förstå..tycker du att jag är tråkig och jobbig och bara gnäller.Ni som tycker det kan inte ha det lätt själv.Jag tycker synd om er isåfall.Jag är inte arg idag heller..'Jag önskar alla en trevlig natt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback