Varit borta nästan hela dagen

hej

idag har jag inte titat på TV någonting, var vaken ungeför 03:30 fast jag la mig så tidigt som halv ett men det lilla jag sov sov jag faktiskt.
Jag är väldigt orolg just nu vet inte riktigt vad det är jag vill,
Åkte till min man idag vid 11 tiden efter att ag hade byt kläder så jag har varit hos honom ungeför till kl 22:35. Sen tittade jag på bingo lotto för de firar 15 år idag annars har det bara rullat på som vabligt då det inte har hänt något specielt jag tycker attd et är skönt att jag har varit hos min amn i alla fall.
Det ända som har varit jobbigt är när jag åkte därifrån.
men det får jag väll stå ut med jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva idag blir det ganska så kort men det kan inte bli lång dagbok varje dag,.. ha det bra och fortsatt ttrevlig helg

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback