Trodde att det skulle bli en regn dag

dag skriver jag dagboken ganska tidigt, jag känner att jag inte skulle orka senare dels för att jag tänker för mycket på allt och dels att jag fick hörra något tråkigt som hänt min bästa kompis som jag inte kan gå inpå för hennes skull. plus att jag måste packa inför kryssning imorgon för jag ska faktigst på en sådan. jag skulle som sagt vara i hallunda idag men jag ville inte gå för jag visste inte hur kallt det skulle vara. Jag har varit på bosse och pratat idag något annat har jag i stort sät inte gjort. I dag är det sån seg dag då inget funkar, jag vill göra mycket men det händer ingenting. Kommer in en sväng imorgon innan jag åker men annars vet jag inte så mycket mer att skriva. Tittade faktigst på femman det handlade om down syndrome det va faktigst väldigt bra program. Det är starkt gjort av den familjen att kunna ta hand om så många barn, 27 barn på en och samma gång det är mycket. Vet inte hur dom klarar sig ekonomisk men det klarar dom av. Sånt gillar jag när man ser att människor vill försöka dom kanske inte klarar det men åtminstonde så försöker dom. Om ni förstår vad jag menar men nu säger jag kram och försöker komma in imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback