Idag i stort sätt bara hemma

hej
har varit hos psykologen idag har inte tittat så ycket på mina mail för än senare på kvällen skulle ha avrit å bosse men fick ingen färdtjänst så det blev till att avra hemma.
Idag har jag lagt pussel och tittat på miana mail på eftermiddagen istället.
det var synd att jag inte fick gå på tillgänglighets cirkeln.
det hade varit kul men det är som sagt var inte lönt att gråta över spild mjölk det spelar ingen roll att visa att man är missnöjd det händer ändå ingenting.
jag har faktiskt inte så mycket att berätta om idag häller det är ganska så dött här hemma,.. just nu håller jag på att brottas med ganska jobbiga saker som jag igentligen inte vill erätta på unar dte blir inte längre än så här jag får önska er en trevlig däg även om ni inte har varit inne och morsat på mig idag,.. men man kan inte ha tur varje dag,..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback