Idag har jag varit borta över halva dagen.

Tittade en liten stund på tv imorse. Gick igenom i mina 17 sidor där ibland den sidan som jag befinner mig på just nu när jag skriver denna blogg. Åkte till min man strax före elva och kom hem ungefär 22:45 och nu e jag trött. Vet egentligen inte vad jag ska skriva i bloggen men jag åt lite mat och sen tittade jag ensam på bingolotto och fick spela på hans bingolotto. Han gick och la sig så det kändes lite tråkigt men mår man inte bra så gör man det inte. Så jag satt alltså ensam och tittade på hans tv. Jag läste lite bok också. Jag vet inte vad jag ska säga eftersom jag tycker hela min situation är jobbig. Det spelar inte någon roll vad jag säger så jag håller tyst, det är ändå ingen som är beredd att ändra på något i alla fall när det väl kommer till kritan. Jag skulle nog ändra på saken om jag hade assistenter som trodde på det jag gjorde men det är svårt eftersom jag tänker och tycker välldigt speciellt om allt och alla, även om mig själv. Jag har nog alltid tyck som jag gör men det har blivit mer påtagligt ju äldre jag har blivit. Nu är jag oroligt över att jag inte hinner göra det jag vill. Jag är rädd att inte min kropp ska orka. Man blir inte ygnre man blir bara äldre. Eftersom min släkt har dött ganska unga så är det inte säkert att jag lever så länge heller. Det beror på om det går på mammas eller pappas sida. På mammas dör dom ganska unga, på pappas kan dom bli ganska gammla. Nu har jag inte så mycket mer att tilläga. Skickar en kram till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback