hem kom jag från kryssningen

är ganska trött men haft det ganska roligt ändå, trotts att det inte var lika full fart som det brukar vara det var mest gammlingar där den här gången, men jag fick se mina idoler och det var juh helt okey.. det var väl igentligen det jag ville.. jag drack iallafall en hel del öl på båten och var igång så länge båten var igång.. nästan alla resturanger stänger kl 2 det är bara nån som har öppet till kl 6, men jag var uppe iallafall kl 8 eller nått i den stilen.. har vart uppe ganska länge ändå och det börjar att kännas, men så är det bara.. jag är nöjd att jag kom ifrån det gammla vanliga med att vara hemma eftersom att jag igentligen inte vill vara hemma.. det bästa är att man kan äta så mycket man vill för det priset man betalar.. men nu har jag inte så mycket mer att berätta, kommer jag på nått så kommer jag in imorn kväll..
ha det bra vi hörs.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback