gjort lite grejor men ändå tagit det lungt

tittade på TV i morse sen gick jag igenom mina mail, sen gicvk jag ut någon gång efter 10,11 någon gång ,.. till hallunda det var faktiskt lite skönt, det såg ut att vara lite kallt men det var inte så kallt jag är som många andra orolig för vad som håler på att hända med vårt klimat på ett sätt är det skönt för om det är sånt här väder kan jag gå ut men på ett anat sätt är jag orolig för jag är rädd att det är försent att göra något åt vår moder jord ocvh dom förändringarna som håller på att ske just nu.
men det är inte bara mitt fel det är allas fel och alla säger ju vad kan jag göra??
vi kan göra saker om vi bara vågar stå för det men vi gör ju inte det tråkigt nog och ändå gnäller vi.
Samtidigt som jag skriver dagboken chatar jag med en kompis till mig som bor i nynsehamn vi har varit vänner sen vi var 7 år
jag ska låta assistenten gå snart för jag kan visa honom att jag faktiskt uppskatar honom och det han gör när han är här ,.. även o det kan vara jobbigt psykiskt.
jag tror att han trivs ganska så bra här ändå för annars hade han nog slutat för länge sedan, jag ska kämpa och få honm att stanna så länge så möjligt.
nu vet jag inte om hangör det men det är det jag hoppas på.
han ger mig i alla fal lite värde att öleva i alla fall
så att jag tycker det är värt att leva nej nu vet jag inte vad det är jag ska skriva
nu vet jag ite vad mer jag ska skriva det har inte hänt så mycket mer idag även om jag har fått lite gjort.
och som jag alltid får med bra assistenter alla mina assistenter e bra på någonting i alla fall jag får väll se det så så får jag hoppas att ingen blir ledsen för det är inte menat så i alla fall

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback