en tråkig dag då jag inte kunnat vara vid datorn

Har inte gjort nåt speciellt mer än att titta på tv ätit o läst min bok,var en sväng till hallunda.Idag har det vart en död dag,men den har faktiskt gått ändå,ven om man inte skulle tro det,det var faktiskt rätt skönt ute idag oxå det var inte så kallt det såg ut att vara,tänkte gå till cafeet i hallunda men det är stängt pga att dom bygger om så då handlade jag lite mat istället sen har jag tittat på bingolotto fast utan bingolott.få sen är jag kommer in imorgon för då har jag massor att göra det är då,nu är nu.nun går jag igenom lal mina mail som jag alltså inte kunnat gjort på hela dan,det känns tråkigt att inte kunna visa att man vill höra av sig till sina vänner för jag hoppas jag har nån iallafall men vänner växer inte på träd.tyvärr.man tror många gånger att man har vänner men sen visar det sig att det inte är så.Nu tänker jag inte skriva mer annars blir det bara att jag gnäller o jag vill faktiskt inte göra det,för då blir det ännu mer att folk tar avstånd o tycker det är jobbigt och varje människa har ju sina egna problem.så är livet.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback