en långtråkig dag o rastlös

Idag har jag inte gjort ett dugg mr än att titta på nyhetsmorgon och läst min bok.Det beror välkdigt mycket på vädret för det har inte vart det allra bästa idag.Idag är jag både lessen o arg men jag försöker ändå hålla humöret uppe.Det hjälper inte att deppa har jag konstaterat,precis som jag får göra med allt.Det är konstigt att det inte händer något annorlunda.som tex när jag sitter vid datan o inte riktigt vet vart jag ska gå in o vad jag ska göra.Det är svårt att lärea sig saker om man inte kan göra det själv med händerna.Man har lättare att lära sig om man får sitta o fundera ut själv hur man ska göra saker o ting,även om nån berättar är det lättare att lärta sig om man får göra det samtidigt.Då blir det att jag måste spela ännu dummare o verkligen spela idiot ovara den som är dum o inte fattar ett jotta!Spelar folk dumma mot mig så kan jag spela ännu dummare,Jag har sån skada att ag ska inte klara allt.Jag är så duktig för att ha det funktionshinder jag har,alldeles för smart.Folk tror att jag inte vet om mycket som jag faktiskt redan vet op har koll på även om jag inte säger mycket.Occh jag kan känna av på folk innan dom kommer in om dom är på dåligt humör eller inte, framförallt om dom tar på mig så känner jag av det så det gårinte o spela apa med mig.Läser man visa böcker så ska jag inte vara så smart på grund av min skada om man tror på alla experter som uttalat sig om min skada.Nu får nån annan nåt att bita i.jag säger inte så mycket Jag kan oxå hålla saker för mig själv precis som ass oxå kan göra för det är lag att dom ska göra det.Om folk kunde berätta mer o vara mer ärliga mot varandra skulle det vara bättre utan allt hysh hysh.Och om man kunde prata med folk som har ungefär samma tankar o funderingar o försöka lösa det man har omkring sig.Jag själv skulle vilja att det var så men hela tiden ska jag styras av assistenten beroende på vad den ska ställa upp på att göra o inte göra, i princip ska dom ju göra allt men det finns alltid undantag på fel sätt och det är ingen som vet vad som är rätt o fel det är bara efter våra värderingar o vad vi har bestämt.*Jag är inte arg även om det låter så ,Jag är mer lessen än arg just nu för att folk inte behandlar varandra rätt.jag menar faktiskt inte bara mot mig själv,visst blir jag illa behandlad många gånger kanske inte så grovt att jag inte står ut med det men det räcker.Om man drar nytta av mina svagheter o den makt man faktiskt har .Det är tråkigt men det är faktiskt sant.nu får ni vara arga om ni vill men jag är inte arg på er jag bara konstaterar fakta.kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback