En händelsefull dag

På morgonen var det kanska lungt, Vid 9:15 så åkte jag till hjälpmedelcentalen där dom fixa till min stol. Strax innan jag fick tillbaks min stol så gick brandlarmet men jag satt kvar i låne stolen så jag fick utrymma salen med lånestolen jag trode att jag skulle få ta hem båda stolarna. Sen blev det lite mat .sen så bar det av till bosse på vägen till bosse så höll vi på krocka det var väldig nära jag måste säga att jag e lite tagen. Sen när jag skulle åka hem så blev det kaos .Dom hade inte fått fram några bilar så jag hade tur med ditresan men värre när jag skulle åka hem då fick jag vänta från 16 till 18:30
så jag har i stor sätt sett ett program på tv sen så blev det lite dator nu e jag ganska trött och tänker på vad som skulle ha hänt om vi skulle ha ännu mer otur.
men nu gick det bra peppa peppa .jag e litte chockad fattar inte vad som har hänt eller vad som kunde ha hänt. Hoppas alla ni på bloggen har haft det bra jag kommer in i morgon, kommer vara hemma i morgon så det inte händer några olyckor, jätte stor Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback