En ganska enformig dag som det har hänt lite på.

På förmiddagen har jag tittat på tv en timme. Sen var jag i hallunda centrum en stund. Sen gick jag hem och åt. Sen så satt jag vid datorn vilket jag gjorde en stund på morgonen också. Skulle egentligen vara hos psykologen men jag har inte kunnat beställa färdtjänst därför blev jag hemma istället. På eftermiddagen har jag lagt lite pussel sen har jag varit på Bosse, i kvinnocirkeln. Det var sista för den här omgången, tråkigt men sant. Sen har jag inte gjort något speciellt så jag vet inte vad jag ska berätta idag heller. Det låter kanske enformigt men det är svårt att berätta något när det inte finns något att berätta sen tycker dom flesta att jag bara gnäller, så jag ska vara tyst Jag tycker faktiskt att jag har skäl att klaga, jag vet varför jag klagar. Det är väll inte alltid att det hjälper men försök hjälp mig att tänka positivt och visa mig vad det positiva sitter eftersom jag måste ha hjälp av assistenter att göra allting, faktiskt, och dom inte alltid håller med mig i sådana lägen. Så är det faktiskt ganska svårt att vara positiv men jag är faktiskt det mellan varven annars skulle jag ha gått under för länge sen. Det här samhälle är ganska jobbig att leva i. Jag påstår inte att vi hör till dom sämre men bland dom sämre. Nu e det bäst att jag slutar för jag blir så ledsen och arg och allting för jag vet inte vad jag ska göra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback