en dagbok som jag glömde

Jag börjar skriva dagboken redan nu jag missa tiden i går, Den var över 24 allså det var litte jobbig dag i går hella dagen. Det e därför jag trår att jag glömde bort den skulle varit på möte
men orkar faktis inte, Det börja med det sen så kom andra grejer som jag inte vill gå in på,
Jag var hos min man i går ochså inte för att vi har bråka det var massa andra saker som var jobbigt, Men jag drack litte vin och ått lite mat hos honnom i alla fal, Jag kommer in i kväll och skriver en forsetnig, hej så länge kram

Har inte gjort så där jätte mycket i förmiddagen men på eftermiddagen så åkte jag till min kompis i skarpnäck och det v ainte igår. det va kul och se henne fast jag är lite orolig för henne hon värkar inte så glad presisi som jag. Jag är värkligen ledsen och förtvivlad över allt som händer just nu orkar inte. Varför ska jag behöva vissa mig som en super mäniska men samtidigt är det så att vi klara mer en vad vi tror så även jag förmodligen. Men nu får ni ha det så bra har set slut spurten i idol. Va och handla i hallunda idag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback