En dag som inte hänt så mycket på

På förmidagen var jag ine en kort stund på datorn . Titta litte på tv. Sen vid 12:00 så åkte jag till Bosse Min bil kom litte tidig när jag skulle åka hem jag hade bestält till 14:45 men den kom 14:30, Sen på vägen hem så gick jag av vid Norsborg och gjorde en snab visit på vivo. Sen gick jag hem och gjorde mat. Sen tittar jag på tv och titta mina mail litte då ocg då. Sen har det inte hänt så mycket mer så jag vet inte vad jag ska beräta. Det hände jobbiga saker mpå bosse det e så mycket jag inte vill gå in på. Men det har varit kanska skönt utt i alla fal jag tycker det har set kalt utt men när jag kom utt så var det inte så kallt. Som sak var så vet jag inte vad jag ska skriva jag vet inte mer jag ska beräta så säger jag godnatt till alla så kommer jag in i morgon då kanse jag har nogtin värt att beräta. Det händer att vissa dagar e mer dödt en andra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback