en dag som har varit trög

har absolut inte gjort nått på förmiddan, sov ganska dåligt i natt..
hade inte lugn och ro runt mig plus att jag själv är orolig i min kropp.
gick ut en stund mitt på dan för det har faktist vart sol även om det har blåst lite kallt.
jag måste verkligen ta vara på solen innan den här riktiga snön kommer sen får jag tillbringa ett halv år ca inne om jag inte avänder mig av färdtjänst.
men det är inte alltid den kommer som den ska heller.
sen har jag tittat lite på tv på kvällen och en av mina assistenter har fått städa lite trotts att jag inte har varit med, men jag har varit och kollat och jag tycker att det vart helt okej.
nu sitter jag vid datorn och vet igentligen inte vad jag ska göra, skriver dagbok lite tidigt för jag inte vet igentligen vad jag ska göra och sen vet jag inte om jag orkar skriva senare.
hoppas jag mår bättre imorn och hoppas mina vänner oxå mår bra, det är iallafall min önskan.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback