En dag med blandade känslor

suttit vid datorn på morgonen.tittade inte så mycket på tv.sov faktiskt när ass kom kl 8.efetr jag tittat på mina mail gick jag till hallunda o hämtade pengar o hämtade mat.Det känns konstigt att säga att jag handlade mat för det hör inte til vanligheterna.sen åt jag o satte mig vid datan igensen tittade jag lite på julschemat o nästan fått ihop det det fattas 2 dagar.Och vid 17tiden åkt jag till bosse,där jag fortsatte med datran men det gick trögt.Jag är trött o lessen o allt på en ång.ont hatr jag oxå.men det e bara att låta det gå som vanligt.Jag kan säga vadsomhelst hur mycket som helst det händer inget ändå.Jag vet att jag är tråkig men jag känner mig faktiskt tråkig.O verkligen körd i botten.och så tänker jag på min vän i nynäshamn naturligtvis,just nu tycker jag hon är stark.detaljer kan jag inte gå in på för hennes skull.Jag kan bara säga att jag beundrara henne just nu.Jag skulle önska att jag var lika stark,just nu känns det inte så.Det är möjligt att det är få som gör det så här års.Jag får väl tro att det är så eftersom det sägs att det är årstiden som gör en deprimerad..För vissa kan det säkert förhålla sig så.men för min del tror jag inte det är hela saken.till viss del stämmer det kanske,men som sagt det är inte allt.Jag tänker inte kommentera detta.Jag gör det den dan jag orkar få nåt emot mi för det är lite det jag vill ha samtidigt som jag inte vill det.Jag vill ha det när jag känner att jag orkar argumentera emot.När jag inte orkar så vill jag ligga lågt.nu blev den här sidan lång men det kanske beror på att jag har nån jag trivs med att skriva med.Det är jobbigt när en inte orkar skriva o den som ska berätta inte orkar berätta..men nu får det vara bra för ikväll.kommer imorn igen med en tidigare blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback