En dag där jag faktigst inte varit hemma så mycket

Hej!! jag borde kanske skaffa en husbil jag är mera borta en hemma. Idag såg jag väldigt lite på nyheterna vid 11 åkte jag till min man och va väldigt osäker på om jag fick komma eller inte för jag inte hört av mig sen i onsdags. Men jag fick det jag fick lov av honom att göra som jag ville sen gick vi ut och handlade och sen på krogen. Där vi drack vin och öl. Jag förstår inte hur jag klarar av att skriva dagbok men det funkar faktigst min kompis från skarpnäck ringde också men då var jag redan hos min man. Och då är det svårt att ändra på planeringen självklart vill jag vara med min man i förstahand. Det betyder inte att jag har något imot min kompis i skarpnäck. Jag är fortfarande ledsen även om det inte syns så mycket jag pratar inte om det häller för det skulle vara meninglöst. Desutom vet jag att det är inte så många som läser min blogg därför dom anser att jag gnäller och klagar på allt. Och det är möjligt att jag gör men hur du en vänder på det så är endå alll människor rädda att ta sitt ansvar för det dom tror på och det dom inte tror på. Ni som tycker jag har fel så säg det till mig gör det så jag kan bevisa att jag klarar av smällarna. Jag har tillräckligt med människor runt omkring mig som inte vissar vad dom vill för dom är rädda för att se min reaktion gråter jag eller blir jag förbannad så reagerar man inte. jag kan också bli arg men så gör man mot funktionshindrade. Och vet man inte det så går man och ta reda på hur det fungerar enligt lag. Jag är ledsen och det är ingen som tar det på alvar då tar man det helt kallt och bryr sig inte vad ska minna känslor väga. det är samhällets problem men alla tillhör väll samhället. Vems problem är det då om alla har ansvar på samhället. oki då säger vi det är regeringen det är vi som har vallt den då är det vi som måste stå för den. Många kanske vet vad dom står för men många vet inte nu är det bäst att sluta innan jag blir förbanad. Jag ska vara ärlig och säga att jag har druckit öl och vin och då kan jag säga allt som jag vill säga presis som jag tycker och tänker. Presis som vem som helst kram vi hörs imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback