en dag då det rört på sig igen

vid 11tiden var jag iväg till vårdcentralen och det tillhör inte mina favoritställen.Allt som har med vård att göra avskyr jag,därför att jag blivit illa behandlad även på det området.men det e det här ingen kan förstå,att jag faktiskt får vara med om allt det jag berättar om.När jag gjort mitt ärende där gick jag hem o åt lite mat ch sden städade jag faktiskt ur kylskåpet o frysen sen åkte jag till bosse och var där från 1430 till 2130.Först pratade jag med min konsult som jag har där sen höll jag på med datan där mest för att träffa folk för data kan jag hålla på med hemma.Jag behöver samtidigt lite omväxling men samtidigt e jag så trött o lessen o har ont så jag vet inte,plus att jag fick bråka lite med färdtjänsten på väg dit o när jag åkte hem åkte han på guppen ganska hårt så det gjorde ont.därför kanske mitt dåliga humör just nu.men jag grubblar ju alltid så jag vet inte vad jag ska säga om den saken.dte får nån anan bedöma om det nu är nån som vågar.Jag försöker se det positiva mitt i allt jobbigt.hur jag bär mig åt vet jag inte det e tvunget att fungera,Jag har som, sagt väldigt lite valmöjligheter när det kommer till kritan även om jag självklart e nöjd med min assistans.Nu blev det en liten dagbok idag oxå.kanske inte så låg men jga hoppas nån orkar läsa den kram

Kommentarer
Postat av: Carlos

Jag snubblade över din blogg av ett misstag o läste så mycket jag orkade.Jag är själv funktionshindrad så jag fastnade för vad du skrivit..du behöver lära dig att det finns andra folk i världen som verkligen lider,och andra problem som är konkreta.du får sluta gnälla.din blogg är det ynkligaste o mest självcentrerade och egoistiska skit jag läst.gör alla en tjänst och åk utomlands där funktionshindrade får klara sig helt själva utan assistenter så kanske du får lite verklighetsuppfattning o förstår vad RIKTIGA problem är.SLUTA GNÄLL och TYCK SYND OM DIG SJÄLV HEEELA TIDEN,inget kommer bli bättre du förpestar bara tillvaron för dom människor som måste vara runt dig.Jag vill inte låta brysk men jag blir faktiskt irriterad.MVH Carlos

2006-11-07 @ 16:10:56
Postat av: Carlos

Jag snubblade över din blogg av ett misstag o läste så mycket jag orkade.Jag är själv funktionshindrad så jag fastnade för vad du skrivit..du behöver lära dig att det finns andra folk i världen som verkligen lider,och andra problem som är konkreta.du får sluta gnälla.din blogg är det ynkligaste o mest självcentrerade och egoistiska skit jag läst.gör alla en tjänst och åk utomlands där funktionshindrade får klara sig helt själva utan assistenter så kanske du får lite verklighetsuppfattning o förstår vad RIKTIGA problem är.SLUTA GNÄLL och TYCK SYND OM DIG SJÄLV HEEELA TIDEN,inget kommer bli bättre du förpestar bara tillvaron för dom människor som måste vara runt dig.Jag vill inte låta brysk men jag blir faktiskt irriterad.MVH Carlos

2006-11-07 @ 16:11:53
Postat av: carlos

Hej jag snubblad eöver din blogg av misstag o började läsa,jag fortsatte kolla igenom när jag märkte att du har ett funktionshinder som jag.Jag måste säga att det är det tråkigaste mest självcentrerade egoistiska gnälliga skitsnack jag läst.Det enda du gör är klagar och klagar.I mitt land får mvi rullstolsburna inte ens hjälp du borde åka utomlands eller kolla på lite dokumentärer så du ser hur hårt livet kan vara.kanske då slutar du gnälla hela tiden o tycka synd om dig själv,gud hjälper den som hjälper sig själv o inte bara klagar på bagateller o förpestar tillvaron för dom stackare som måste vara runt dig.nu får du fan rycka upp dig o sluta vara ett jävla offer,ursäkta mitt språk men det irriterar mig som fan när folk som egentligen har det bra bara gnäller o gnäller.ingen vill höra eller läsa.det e skittråkigt.så gör dig själv en tjänst.Lägg av,dte finns riktiga problem här i världen.tro mig Jag vet hur jobbigt det är att vara rullstolsburen men nån måtta på gnällandet måste det finnas.hoppas du inte blir upprörd av mitt brev jag kände att nån måste ju säga åt dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback