en av mina lugna dagar som jag inte tycker om

idag har jag i stort sett vart hemma hela dagen. var ute en stund mitt på dan. det var skönt när man gick i solen men det blåste ganska kallt.
nu är det verkligen en tids fråga hur länge jag kan vara ute och gå utan att vara broende av färdtjänst helt och hållet..
det är tråkigt men så är livet.
annars så har jag bara suttit vid datan, tittat lite på tv. Go kväll och post orden och vem som åkte ut från idol.. jag tycker fortfarande att juryn är bra fast jag vet att många inte håller med mig, många tycker att dom är för hårda och det har man ju läast i tidningarna oxå.
det är tråkigt att man inte bara stänger av tv eller går därifrån om det är nått man inte vill se. varför ska man plåga sig själv och sen bli förbannad? bli förbannad på sånt som du behöver bli förbannad på och sånt som kanske lönar sig att bli förbannad på i längden.
men det är heller inte bra att vara förbannad jämnt, säger jag som är irreterad på väldigt mycket. jag försöker att se det posetiva oxå men det är svårt när man bli matad av tråkigheter och hela ens omgivning och mass media och mm..
det är sånt jag oxå grubblar på när man ska få folk att tänka posetivt eftersom att folk har värderingar oxå och vi tar värderingar efter dom förebilder vi har och kanske något från våra idoler om vi har några eller haft några.
jag tror att alla har haft idoler någongång, antingen film idoler eller andra slags idoler.
men nu vet jag inte vad jag ska skriva men det vart iallafall ganska långt.
nu får alla ha en riktigt bra helg så gott det går.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback