det har vart en ganska lugn dag idag..

lagt puzzel på förmiddan..
sen har jag vart i hallunda en snabbis och sen har jag suttit vid datorn.. ätit lite och tittat på tv och även spelar lite clear.. annars så har det inte hänt ett dugg, tråkigt men sant.
så vad har jag att berätta? ingenting..
kan ingen annan berätta nått för mig nångång istället för att jag ska berätta.. visseligen är det min blogg, men känns konstigt att aldrig få höra några komentarer eller något..
visst måste man själv gå och leta efter folk, nästan tigga om att få bli vän med någon känns inte okej och känns ganska onartuligt..
jag vill inte ha vänner för att folk ska känna sig påträngda av mig det är iallafall inte meningen så...
får jag nångång veta att det är så, då går jag ur direkt. jag vill igentligen inte vara ivägen för någon..
bara så att ni vet nu mina vänner..
men man får inte kompisar av sig själv heller man måste oftast ta inseativet själv för att det över huvudtaget ska hända nått.. men idag är jag ovanligt trött så kanske kan det bero på det. vad vet jag?
nu får det vara bra för idag men kommer in för hoppningsvid imorn igen..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback