En dag som jag inte vet hur den varit

Jag vet inte om jag igentligen orkar skriva jag har igentligen inget att pratta om häller. Ingen kommer förstå hur jag igentligen mår. Jag tycker jag slits till små bitar det är min själ altså. Jag har varit hos min kompis i skarpnäck idag. Och sutit och stirat på ingenting och nu käns det bara hopplöst alting men det ska väll bara vara så. det är ingen ide jag säger något antingen så får jag masviss med komentarer eller inga alls. Jag ska ha förklarning på allt medans många i min omgivning inte behöver ha någon förklarning jag vet att jag målar fan på väggen just nu många tycker nog de i allafal. Nu orkar jag inte skriva mer. Idag blev det väldigt kort men jag orkar faktigst inte ni få ha det så bra så länge få se om jag mår bättre imorgon det kanske kommer ta tid innan jag kommer göra det men jag kanske aldrig kommer göra det men vad vet jag krm kmb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback