Äntligen Tillbaka

hej

jag vet inte vad det är jag ska säga dagen har flytit på i alla fal, jag har varit i hallunda i skarpnäck hos min bästa kompis och jag har även haft min kusin och min syster här hos mig de har faktiskt gett mig en ny internet kabel så det är jag glad över, kusinen kan även kännas som en syster ibland, vi bodde tillsmans bär vi va små i söder där jag är uppvuxen för 51 år sen jag mår ganska dåligt för jag är ganska så säker på att jag måste göra mig av med min hund jag vet inte riktigt om jag klarar det men någonstans måste jag göra det, men det kommer inte att bli lätt. Jag tycker jag är ganska så ensam även fast jag har människor runt omkring mig hela tiden. ensam med mina proböem alltså igentligen tycker jag att det inte är några problem just nu tycker jag att assistenterna skapar problem och det är jag som bär ansvaret. jag vte inte hur jag ska kunna förklara bättre,... är det någon som viull argumentera och bråka så får de göra det så kan jag förklara mig bättre då men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva , Jag har varit i skarpnnäck som sagt var men det har varit tufft nu får ni ha en bra fortsatt kväll så bra ni kan så hör jag av mig imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback