Våffeldagen !!

Hej !
Här inne är det lite lättare att skriva än inne på lunar.
Eftersom att man inte kan se vem det är som reagerar eller om det är nån som reagerar.
Inte för att jag är rädd att få kritik, men det kan faktist vara rätt skönt att få tänka ifred även om man vet att nån har vart inne och läst på sidan och det är helt okej.
Vi har så mycket orättvisor så att jag tycker att det borde räcka med det men det blir bara fler och fler.
Jag börjar redan att bli orolig för min assistans när jag fyller 65 år..
Det jag minst av allt vill är tillbaka till komunen.
Dom har verkligen satt stora sår i min själ.
Okej, dom är inte ensamna men alla måste juh hjälpas åt att göra nått åt alla våra orättvisor.
För olika kategorier.
Men problemet är att ingen vill ta sitt ansvar och ingen först steget, man kastar bara bollen fram och tillbaka och skyller ifrån sig.
Jag menar sånna saker som är ganska så enkla.
Hur ska vi få fred när vi inte ens klarar av att hälsa på varandra längre.
Det kan se ut som en bagatell grej men varför inte börja med dom innan man går in på jupet och börjar med dom riktigt stora sakerna som vi oxå måste ta itu med.
Vi håller på och förstör våran natur, med att vi släpper ut olika farliga utsläpp mm.
Vi säger att vi ska vara rädda om vår natur men ändå släpper vi ut det.
Nu är det säkert nån som reagerar och säger du kan inte dra alla över en kant.
Nej det kan man inte men alla är vi boven i nånting men vi vill inte erkänna det än för oss själva.
Nu blev det ganska långt idag oxå även om jag sagt att jag är trött och igentligen inte orkar, men som sagt jag brukar skriva av mig när jag väl börjar.
Men nu får ni ha det så bra.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback