skrivsjuk 2

Hej
Jag vet inte om jag känner mig mycket bättre än vad jag gjorde igår när jag började på den är sidan.
Ju mer jag tänker desstå tokigare blir jag och jag vet inte om det blir mycket bättre av att vara hos psykologen, men jag har iallafall vissat någon att jag vill försöka. För mig är det för tillfället ganska likgiltigt om jag går eller inte. Jag vet inte vad det är men för mig känns det så just nu iallafall. För mig känns det som jag gör saker för andra och inte för mig själv. Jag känner som jag hela tiden blir staffad för något jag inte gjort heller på något sätt hela tiden kränk för att jag har lite speciella åsikter, fast man säger att man ska ha sina åskiter i fred.  Ibland undrar jag det också om om det verkligen förhåller sig så eller inte. Alla vill ha sådan svar som passar sina öra och vad som låter logiskt ingen vet vad som är normalt eller onormalt.  Vi sätter upp egna värderingar på vad som är normalt och onormalt. T ex vi som inte röker blir irriterade på dom som röker.  Då undrar jag varför vi framställt tobak överhuvudtaget, det vi inte har saknar vi inte, men lockas vi hela tiden så är det klart att vi vill ha det så länge det finns det är spännande alltid kul att prova något nytt även om sen det är farligt. Nu hinner jag inte skriva så mycket mer jag ska snart iväg och sen blir jag bara arg om jag fortsätter. kram på er alla som eventuellet läs det


Hej jag sitter hela tiden o grubblar egentligen på¨alla konstigheter o hela samhällets krångligheter oavsett vilken kategori man tillhör.Vem är det egentligen synd om,det finns egentligen ingen förklaring till det heller.Varför får vissa "högre" människor extrema undantag som typ du åker inte fast om du skulle krocka,varför tillåter vi sånt,det är väl inte rättvist för någon människa.Det är inte så konstigt att det blir irritationer o lite av varje när det händer såna grejer.Det låter säkert som en bagatell i mångas öron,jag vet inte hur man ska gå tillväga ör att komma tillrätta med såna saker men jag tycker det är gamnska allvarligt när man väl tittar på det,för vi vill väl HA FRED ELLER VILL VI INTE?Varför inte då börja med enkla saker de större sakerna måste det till revolution för att det ska hända nåt.Det låter grymt men det är sant,,Ingen ska behöva dö men tyvärr tror jag det kommer bli några som blir drabbade av det tyvärr.Kanske inte så några heller för den delen.Men jag tror att det är det enda som skulle hjälpa just nu.Alla har svårt att höra sanningen mer eller mindre.En del tål det väldigt dåligt men andra tar det bra men det finns nån tagg nånstans i själen hos alla.vare sig vi vill erkänna det eller inte.Alla äer vi dåliga förlorare nånstans o alla har vi våra svaga punkter till o med dom som verkar tuffa o kaxiga..Nu har jag fått skriva av mig idag oxå nu får det va bra för idag så kommer jag säkert imorn igen den här sidan är rolig..
kram på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback