Skriv sjuk !

Hej.
Känner bara för att skriva av mig.
är irreterad för att det inte har blivit som jag vill, vissa dagar går det bra och andra börjar man fundera på varför det ska vara så krångligt..
Att man ska få leva sitt liv men ändå inte få göra det.
Ingen kommer kunna ge mig nått svar bara för tt samhället är så krånligt i sig.
Jag kanske får ett ord på vägen, jag förstår men gör man verkligen det?
Det är lika dumt som att fråga varför himmlen är blå.
Det får man heller aldrig svar på.
Folk ska få leva som man själv vill, är det meningen iallafall.
men får vi verkligen det?
Vem har skapat alla dessa regler?
Som ingen vet nått svar på?
jag får bara massa tröstande ord, att jag ska ta det lungt och försöka förstå men varför?
samma sak gäller det hos psykologen eller något annat i den stilen.
jag är annolunda men ändå inte annolunda.
jag vill iallafall inte betrakta mig själv som det.
jag skulle vilja att alla människor fick 5.000 kr ut över sin lön.
5.000 som dom skulle kunna göra precis vad dom vill för och utan att betala skatt.
Utan att du för den skull ,skulle komma massa avundsjuka och massa tråkigheter med i bilden.
men alla lever oxå i en egen lilla värld.
varken ser eller hör andra, eller orkar bry oss.
varför ska det vara så kompliserat?
vem har bestämmt att det ska vara så kompliserat??
vem har sagt att det ska vara enkelt?
alla dessa frågor som jag aldrig får nått svar på.
jag kan hålla på i det oändliga, tiden räcker ändå inte till.
dyngnet har juh bara 24 timmar hur man nu vänder på det hela.
nu har jag skrivit av mig, så ny vet jag inte om jag orkar fortsätta men jag kommer säcker tillbaka, till smma frågor och samma svar.
jag slutar så får vi se om det är nån som reagerar?!
antingen får man ros eller ris.
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback