restaurangen

Idag har jag vart inne hela förmiddan men på eftermiddan var jag ute med min hund sen var jag i skarpnäck med min vän o blev arg för att omgivningen behandlar oss som dom gör.Visserligen många gånger i ovisshet men jag tycker folk borde lära sig att fråga varför man gör si eller så.o fråga gärna personer som detgäller o dom skulle bli lessna för såna frågor,om det gäller ens hjälpbehov alltså.Hade jag kunnat ställt mig på benen hade jag stöllpt mig upp o klappat till henne.Ibland kanske omgivningen har tur att jag inte kan det.Det är så mycket jag skulle kunna klassa som en kränkning.Det är återigen bevis på att vi inte får vara den vi är,o då menar jag inte bara min grupp utan jag menar alla grupper i hela samhället, vi har rätt att vara som vi är men ändå har vi inte det för alltid retar vi någon.Här är en sån fråga jag aldrig kommer få svar på även om jag vill så finns det inget svar.Mitt i allt et här jobbiga var det faktiskt kul på restaurangen.Jag o min kompis var jätteglada båda två,o det var kul att göra nåt annat än att se bara väggen i en lägenhet.Nu är det inte så att jag inte trivs hos henne men jag tycker  ändå det är kul att se nåt annat.Nu ska jag snart släppa 2 av mina assistenter så att jag får se en av som imorron iallafall o det ska jag om jag så måste hämta han!Men nu får det vara bra för den här gången.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback