Osrob

OsrobHär är Osrob bara 6 månader.
Kommer att använda denna blogg för att jag ska kunna skriv av mig lite,sätt in lite fina bilder som man hittat runt om på nätet.
Berätta lite om min vardag, det jag vill berätta..
Brukar ändå inte lämna ut så mycket om mig själv, tycker väldigt mycket om att få vara privat.
Är väldigt svårt privat när man har hela dyngnet med assistenter.
Jag är lite irreterad på samhällets alla orättvisor, oavsett om du kan använda bena eller om du hr ett funktionshinder som jag.
När man har regler som ska gälla men som ändå inte gäller för jag har assistenter som jag ska tänka på oxå.
Dom gäller i allra högst grad.
Men så är livet.
Har inga mera komentarer just nu men återkommer säkert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback