Första inlägget

Hej.
Idag har jag bara suttit och läst i stort sett.
ville träffa johan men det gick inte och lösa på nått vis.
och sen ville jag faktist inte lämna osrob för han har vart så mycket ensam. jag föreslog att han skulle komma hit för nu är golvet torkat så det ser mycket bättre ut, men det fick han inte.
nära vill komma och inspektera om det är rent.. litar inte på att assistenterna säger att det är rent på golvet iallafall..
Så jag kommer förmodligen aldrig att se johan hära hemma.
jag vill att han ska respektera vad assistenterna säger.
och johans assistenter skulle kunna testa och tycker dom inte att det ät bra så skulle dom kunna fortsätta som dom hitills har gjort, tills det blir en ändring som det ska bli.. jag har börjat på en ny bok oxå, samma serie men nu heter den delat byte, med janet evanovich, bok nummer 5 av 10 i serien..
hoppas ni har haft en bra dag.
hoppas ni får en fortsatt bra kväll/natt kram.

Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback