En ny Dagbok Sida

I dag har jag varit i nynäshamn på dagen och käkat vofflor. Och så funderar jag på att göra namn insamlig angående om det ska vara tillåtet att ge sex åt funktionhindrade eller inte? Jag har varit väldigt upprörd när jag titta på insider för några veckor sedan. Det där en sak som jag tycker alla ska ha rätt till och det ska inte bara ses som fult att kunna hjälpa funktionshindrade till det. Jag kan känna att det kan vara lite diskriminering i det hela för jag tror inte någon funktionshindrad skulle be om hjälp om man kunnde klara av det själv. Jag kan både känna att folk tror att jag utnytjar dom ibland tyvärr men så är det. Är det någon som bli irriterad på mig nu så får ni bli det. det beviisar bara att man inte respekterar att folk få tycka vad dom vll visst är samhället hårt och hårdare och hårdare kommer det bli är jag rädd. jag är jätte ledsen att jag ska behöva argumentera om såna saker som bårde va naturliga. Jag mår så dåligt ibland så jag skulle inte vilja vara med längre det är inte mänskligt att inte låta folk leva som dom vill dock inte skada för andra men jag förstår dom som gör det oxså. Ha man inte få rätt stöd och hjälp kan jag förstå att det har gått snet. snälla någon om det är någon som läser det här försök att förstå och vänd mig inte ryggen för att jag råka tycka det jag tycker tyvärr har jag folk ganska nära mig som skulle vända mig ryggen i det fallet. nu får ni ha det så bra kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback