en helt vanlig dag

    hej
idag har det varit en helt vanlig dag det har inte hänt något speciellt har inte planerat något speciellt förutom psykologen som jag gåt till varje torsdag jag bara hllit mig hemma och läst min bok och gjort något så tråkigt som att tvätta det är en av mina saker som jag tycker e så tråligt men måste göra här i livet.
sen skulle min kompis från skarpnäck komma men hon kom inte  hon e sjuk. och efter som jag är beroende av assistenter så har jag skickat hem en av dem som jobba idag för hpnm mådde inte alls bra,
Men jag funderar fram och tillbacka vad det är jag hos psykologen det bådderr både gott och ont  och så grubblar jag på jätte mycket  saker  på sånt som jag aldrig kommer få något svvar på men det klanske e lika bar för jag vill lixom inte bli besviken varför ska det vara så??!?!möjligtviss kan jag fråga vägg men då får jag inget svar på det .
man ska fr¨ga om man vill ha dumma svar elelr om man inte har några svar alls, för man vet att det mabn får kanske man  blir besviken på.
men nu vill jag inte skrivaå mycket ,
det brukar bli ganska så långa skrivna sidor här innne nenein inbte idg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback