En bättre dag !!

Hej.
Idag har det faktist hänt posetiva saker hör och häpna.
För att komma från mig alltså.
Idag har jag vart i hallunda och handlat lite saker åt assistenterna, sen har jag vart i skarpäck hos min kompis.
Där i mellan har jag lagt puzzel, till och med, med en som inte gillar att lägga puzzel.
Jag tror att han tyckte att det var riktigt roligt när han såg att han klarade att lägga bitarna på plats.
I skarpnäck åt jag lite mat och sen hade hon en annan väninna där som pratade för oss allihopa.
Men annars så har det vart helt okej.
Lungn färdtjänst fick jag till och med hem, det ända jag missa idag var Bosse.
Även jag kan missa ibland, villken tur att jag inte är helt fel fri.
Jag skulle säkert få skulden för det oxå om det gick att få skulden för sånt.
Men bara lagom eftersom ordet lagom är olika för alla.
Det är ett ord jag skulle vilja att man tog bort i svenskan, för det finns ingen som är lagom eftersom att det är olika för alla.
En del kan hälla upp en sked på talriken och tycka det är lagom, och en del kan lassa på ett helt berg och ändå säga att det är lagom.
Om det vart posetiv på slutet det vet jag inte, det får folk ta det som dom vill.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback