Yttligare en dag som har gått snabbt

Jag har faktist inte gjort nått speciellt, lagt lite puzzel på datorn och sen har jag vart hos en kompis i skarpnäck eller rättare sagt att vi var på en restaurang i skarpnäck den här gången.
Har träffat en fördetta chef . det var  kul att träffa henne.
Jag känner att hon förstod väldigt bra hur jag kände det, nu kan hon lixom inte göra nått åt det om hon skulle vilja och det respekterar jag. Det är inte riktigt hennes fel, jag tror iallafall att hon börjar förstå varför jag är så sne på samhället.
Hon märker oxå av det även om hon försöker låta precis som jag väldigt posetiv.
Men nu har jag iallafall fått skriva av mig.
Det hjälper iallafall tillfälligt, hoppas att jag får träffa personen i fråga igen för jag vill verkligen henne inte något ont.
Hon kanske inte bryr sig om det men jag vill att hon ska bry sig för jag menar allvar när jag säger att jag inte vill göra henne illa.
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva, hoppas att den det handlar om går in och läser och förstår att det är henne det handlar om.
Ha en bra kväll,
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback