Yttligare en dag har snart gått

Idag har det inte varit så tråkigt som gårdagen. Det var bra igår också men idag vart det bra mycket tidigare. Sen har jag varit i skarpknäck hos min kompis, vi gick på en av restaurangerna där och åt pizza. Jag trodde att vi aldrig skulle få någon pizza, det gick så långsamt plus att dom serverade några som hade kommit efter oss och det tycker jag e väldigt dålig stil. Annars har det varit bra i det vackra vädret. Visst e jag orolig för blondie och osrob och allt det där. Någon eller några kanske tycker att jag har lugnat ner mig men det har jag inte, men det e det att jag inte orkar inte bry mig för ingen annan vill se att jag mår dåligt. Det hjälper inte ens om jag protesterar. Det är alltså lika bra att låtsas att det regnar. Det är det min omgivning köper och inget annat. Om jag verkligen kunde gråta blod då skulle inte någon reagera. Jag har fått nog av andras känslor, för tillfället i alla fall. Det blir inte bättre än så här. Är jag tillbakadragen så kan man göra vad man vill med mig. Det låter hemskt men ibland kan jag känna så. Speciellt när man tror att man har släkt som man inte har. När det verkligen gäller så har man inte nån. Jag har bara någon på deras släkt villkor inte på allas alltså även på mina villkor. Men det spelar ingen roll hur mycket jag sitter och tjatar jag kommer inte komma någon vart. Jag får önska er alla en riktig god natt coh förhoppningsvis en bra början på en ny dag. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback