ute hela dagen!

Idag har jag haft det skönt för jag har vart med min hund osrob hela dagen, men det är förståss jobbigt att gå därifrån när man ska åka hem igen.
Jag ska bestämma i några dagar till hur min framtid ska se ut, jag orkar inte med som det är i dagsläget.
Uppfödarn förstår att jag har mycket att brottas med just nu.
Det känns som en begraver lite av mig själv, jag är alltså inte hel! utan bara halv.
Men livet är juh tufft, tuvär allt för ofta.
jag skulle säkert klara av det om jag inte råkar ut för nått varannan dag av nått slag, men råka ut för nått varannan dag kanske för att jag inte har riktigt samma åsikter som dom flesta, jag smälter inte in i mönstret så att säga.
Jag ser mig själv så iallafall.
Jag är väldigt kritisk och jag vet att många säger det men vill ändå se det posetiva i det hela.
hoppas ni för övrigt har haft en bra dag. oavsett om ni har haft det eller inte så hoppas jag att ni får nått att glädjas åt.
jag slutar så här och återkommer imorn, önskar en fortsatt trevlig kväll och en riktig stor kram till er alla,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback