Nu har yttelrigare en dag gått

hej

Nu har yttelrigare en dag gått idag har jag faktiskt varit ute hela dagen.
Pshykologen, min chef för assistanesen och så har jag varit i hallunda och käkat pizza annars har det inte hänt något speciellt jag grubblar fortfarande över Osrob,.. tyvärr!!
men vi får väll se vad som händer i framtiden i dagsläget så vet jag ingenting, tycker inte att jag fungerar som jag ska, men jag får väll säga som alla andra säger,.. det går väll över med tiden , men personligen är jag inte så säker på det .
för det har tagit på mig väldigt hårt men nu orkar ag inte skriva mer
och det är ett klart tecken på att jag inte funkar som jag ska för jag brukar u kunna skriva ganska så mycket ha det så bra så länge

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback