lung men endå jobbig dag

I dag har jag låti 2 av min assitener städa det gick bra men det var e då jobbigt
det blev nogtin gjort. jag själv har sutt vid dator och lagt puzzel och diverse jag vet inte om jag har lust och skriva i går blev det inge skriva alls då var jag utt på stan i stället
Min kompis från scarpnek skulle kommit men hon kom inte på grud av sjuk do. jag fik hita på nog själv ella dagen. Sen har jag ringt en tjej som jag har här på lunarstorm det var kul att prata med hene. Jag e bara nyfiken på att treäfa hene och titta om hon e så om e så spm e här om damen i fråga hoppas jag att hon tar det på ett postivt set om hon går in på bloggen som säga. Vilken jag hoppas hon gör.men nu tänker jag inte skriva nog mer ha det bra kram 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback