Jättejobbig dag!

Är det någon som saknar min dagbok för att igår finns ingen? Jag börjar bli irriterad för att jag inte får skriva på mina villkor. Att jag ska behöva göra på speciella tider bara för att jag har assistenter som råkar kunna skriva och använda datorn. För att återgå till dagens dagbok så är jag faktiskt väldigt väldigt ledsen därför att jag inte har någon släkt som kan hjälpa mig ringa angående min katt - Blondie. Man måste göra kejsarsnitt annars kommer hon att dö. Och det klarar inte jag. Då blir jag av med både min hund och min katt. Det blir för mycket. Men jag får ta nya tag på måndag. Hoppas hon inte får kattungar under tiden. Jag får kämpa med betalningen också hur det nu ska lösas vet jag inte. Men vi får se vad som händer. Jobbigt har det varit i alla fall. Och jobbigt är det. Jag skulle ha åkt till min kompis i Skarpnäck men inte ens det har jag orkat. Men nu tänker jag inte skriva så mycket mer. Bara för att jag har någon som kan skriva tänker jag kort. Jag orkar faktiskt inte. Jag önskar alla en riktigt trevlig midsommar. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback