Har varit ute idag också

Har varit ute nästan hela dagen. Min kompis från skarpknäck skulle ha kommit idag men hon kom inte pga sjukdom. Jag har varit ute idag närmare bestämt i liljeholmen, vi var vid vattnet, det var skönt. Jag e fortfarande jätte ledsen för Osrob och även för min katt. Jag e inte så säker på om hon kommer överleva varken föda eller göra kejsarsnitt så jag e orolig för vilket som. Så jag e jätte ledsen och jag orkar inte med någonting överhuvudtaget. Min omgivning tycker säkert att det är bagateller men jag vet inte något som gör så ont som just detta. Jag får heller inte träffa min man som jag har jätte stort behov av just nu. Jag vet inte ens om jag har lust att skriva. Det känns som att få knytnävslag i ansiktet hela tiden. Man ska bara förstå och förstå. Det finns ingen slut på detta elände. Nu orkar jag faktiskt inte skriva något mer. Har inte ord för att säga hur mycket jag tycker att saker och ting e tråkiga. Men jag vill ändå skicka en hälsning tilla alla mina lunar vänner med en kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback