Har varit ute i det vackra vädret

Jag har haft en ganska tråkig förmiddag. Jag har gjort en rolig grej medan jag var inne. Det var att titta på gamla amerikanska bilar. I eftermiddags har jag varit i Alby. Skulle ha varit hos min kompis i Skarpnäck men hon ringde sig sjuk så jag passade på att vara ute istället. Jag såg faktiskt en gammal bil när jag var ute. Jag tog ett kort på den med min telefon. Jag blev jätteglad. Jag älskar gamla bilar. Jag har alltid gjort det. Jag tror att jag alltid har gjort det. Jag tror att det har med musiken jag gillar att göra. Från den tiden, 60-talet, var det amerikanska bilar som gällde. Mina stora idoler är nämligen Hepstars och nuvarande Svenne och Lotta. De är även kallade idoler idag. De består av Tommy, Lelle, Svenne och Lalla. De hör fortfarande till mina stora favoriter. Men jag lyssnar även på annat. Och har lätt för att anpassa mig efter den jag har att göra med för stunden. Egentligen ska jag inte behöva göra det men det är lätt att göra det när man har personliga assistenter som jag har 24 timmar om dygnet. Och det är några här inne på Bloggen som vet det. Jag vill inte nämna någon av dem vid namn men jag har minst 4 stycken som vet det. Nu får ni ha det så bra tills vi hörs i morgon igen. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback