ett avslut på helgen

har varit ute idag hela dagen oxå,det har vart skönt men faktiskt lite jobbigt för nu har jag extremt ont.jag har ju alltid mer eller mindre men ibland kan det vara lite mer än vanligt om man nu kan uttrycka det så.jag har vart hos en vän i skarpnäck idag plus att jag har vart i alby hela dagen.plus att jag la mig halv tre inatt efter att ha fixat datan,så jag börjar väl bli ganska slut.hopps på en ny o bättre dag imorgon.och kanske har jag då mer kraft att tänka . det är inte jag som skriver utan alltid assistenten.är det nägon som vill kommentera dett afår dom gärna göra det jag är inte speciellt rädd för det.det verkarsom folk är rädda för att ge kommentarer överhuvudtget oavsett om det är positiva eller negativa.Jag ger säkert folk svidande kritik ibland,men då verkar man inte reagera eler så reagerar man väldigt häftigt.Man vågar inte ens ta en diskussion.Många kanske inte kan med mitt sätt att reagera,men jag reagerar inte konstigare än alla andra.Det finns ingenting av det som är rätt eller fel,det är bara det att man ska leka psykolog med follk o försöka förstå varför reaktinen blir som det blir.många kanske inte kan handskas med situationerna.jag kanske vet en eller max två som skulle förstå mig,annars blir det bara att du måste förstå att det är bara så o så o så.visst jag kan godta det,men gör jag inget åt det jag tycker är fel kommer det inte hända någonting alls.Och någon eller några som har likvärdiga tankar måste oxå agera,annars händer ingenting.men nu får ni ha det så bra.en bra avslutning p åhelgen kram kmb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback